12 Nisan 2016 Salı

Dodni Hisse Senedi Yönetim Programı

Sevgili hisse senedi yatırımcıları,bu blogda sizlere kendi ihtiyaçlarım doğrultusunda hazırlamış olduğum hisse senedi alım satım işlemlerinin muhasebe kayıtlarını tutan ve detaylı raporlama yapabilen programımın tanıtımı ve dağıtımını yapacağım. Bu işe başlamadan önce piyasada bu ihtiyaca yönelik çok fazla programın olmadığını gördüm olan ise çok yetersiz geldi bana, bu doğrultuda kendi yazılımımı yapmaya karar verdim ve ortaya güzel bir yazılım çıktı ve isteyen yatırımcılar için ücretsiz olarak dağıtmak istedim. Malumunuz üzere hisse senedi alım satımlarında geçmişe dönük kayıtların tutulması ve bir muhasebe sistemi çatısı altında toplanması yatırımcıların portföy yönetiminde ne büyük avantaj olduğu yadsınamaz bir gerçektir.Her ne kadar geçmişe dönük alım satım işlemlerimizi bankalar veya aracı kurumlardan temin edebiliyor olsak-da bunlar ham veriler olmasından dolayı işlenmesi gerekmektedir, programımız bu ihtiyaç doğrultusunda hazırlanmaya çalışılmış ve tüm hisse senedi yatırımcılarının beğenisine ücretsiz olarak sunulmuştur. Görüş ve önerileriz programımızın gelişmesine katkıda bulunacaktır. Bu programın dağıtımı sadece dodni.blogspot.com üzerinden gerçekleştirilecektir, başka kaynaklar üzerinden yapılabilecek olan dağıtımlara itibar etmeyiniz. Programı düşük çözünürlükte kullanmak zorunda olan arkadaşlar bana direk mail atsınlar veya altta yorum bırakarak bana ulaşsınlar onlara özel sürümü mail adreslerine gönderirim.Aşağıda programımızdan bazı ekran görüntülerini bulabilirsiniz. 







Programımızın kısaca özellikleri şu şekildedir:

  • Tamamen ücretsizdir.
  • Kurulum gerektirmez
  • Tüm alım satım işlemlerinizin kaydını ve muhasebesini tutar.
  • 2 tip excel raporu çıktısı.
  • Günlük alım satımların tutarını anında görme modülü
  • Anlık kasa takibi.
  • Nakit temettü,bedelli,bedelsiz hisse değişimleri.
  • Tarih aralığına göre ödenen komisyon'u anında görme.
  • Pörtföyünüzdeki hisse senetlerinin değişimini anında görebilme ve birçok özelliği ihtiva etmektedir.
Windows 10'lu pclerde bilinmeyen yayımcı uyarısı almanız normaldir, çünkü yazılım dijital olarak imzalı olmadığı için windows 10 bilinmeyen yayımcı uyarısı vermektedir. Virüs olarak algılamayınız.



79 yorum:

  1. Uzun zamandır aradığım bir program emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Androidide olsa süper olurmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim, programın insanlara faydalı olması ayrıca bir mutluluk. android için söz veremiyorum şimdilik, windows'a devam :) bu programı mesai saatlerimden artan kalan zamanda yazdım yaklaşık 6 ay sürdü...

      Sil
    2. Android Uygulama
      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.borsatakip.borsatakip

      Sil
    3. Mesajını şimdi aldım eline sağlık kardeşim çok güzel olmuş, gayet hoş gözüküyor biraz inceleyim yorum atıcam play'den

      Sil
  3. Arkadaş emeğine teşekkür ederim. Lakin Hisse giriş yapamıyorum.
    Nerde hata yapıyorum acaba.

    Saygılar..
    Fikret YAVUZ (mfy7)

    YanıtlaSil
  4. Hisse ekle kutucuğunu tıklayıp istediğiniz hisse adını yazıp ekle butonuna tıklarsanız ekleme yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hisse kutucuğunu tıklıyorum ama aktif değil. Nerede hata yapıyorum acaba..

      Sil
    2. Sağ alt köşedeki hisse senedi adı ekle/sil kutucuğunu seçip
      hisse senedi adını yazıp ekle butonuna bastıktan sonra üst taraftaki Hisse kutucuğunda eklemiş olduğun hisse senedi isimlerini görebilirsiniz

      Sil
  5. eline sağlık. 1-2 önerim olacak: hisse eklenebildiği gibi komisyon oranı da eklese iyi olur. böylece herkes bir kez kendi komisyonunu belirler ve bir daha ki işlem eklemelerinde komisyon tutarını program kendi hesaplasa iyi olur. bir de fiyat ve lot girildiğinde işlem tutarını program hesaplasa ve bunu komisyon tutarının üstünde gösterse iyi olur bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komisyonu oran olacak şekilde yapmadım çünkü ay içerisinde çok sık al sat yapan yatırımcılar belirli bir miktarın üstüne çıktığı zaman kesilen komisyon oranıda değişmektedir. en azından yapıkredide öyle diğerlerini bilmiyorum ama muhtemelen öyledir. o yüzden komisyona ödediğiniz miktarı direk programa yazmak daha hoş gelmişti bana. hangi sendedi hangi komisyondan aldım karmaşasını yaşatmak istemedim kimseye. ikinci isteğiniz için şöyle söyleyebilirm zaten detaylı excel raporu ve tüm işlemlerim excell raporunda herşeyi detaylı görebiliyorsunuz bu sebepten extra birşey yapma ihtiyacı hissetmedim

      Sil
  6. Program niye indirilmiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben indirdim herhangi bir sıkıntı yok bende windows7 var...

      Windows 10'lu pclerde bilinmeyen yayımcı uyarısı almanız normaldir, çünkü yazılım dijital olarak imzalı olmadığı için windows 10 bilinmeyen yayımcı uyarısı vermektedir. Virüs olarak algılamayınız

      Sil
    2. Ben de win 10 var Ama indirmek için her tıkladığımda sayfa izlenme sayısı artıyor.Herhangi bir hareket olmuyor.

      Sil
    3. chrome tarayıcı ile deneyin

      Sil
  7. Resimli olarak hisse senedi nasıl ekleyeceğinizi anlattım umarım yardımcı olur.
    1- http://i.hizliresim.com/rM49na.png
    2- http://i.hizliresim.com/7gJv5L.png
    3- http://i.hizliresim.com/PkdMmd.png
    4- http://i.hizliresim.com/g8goE0.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum her kim isen çok saol, herkezin takıldığı bir meseleyi çözmüşsün emeğine sağlık

      Sil
  8. Hocam selam, iyi niyetinize eminim. Çalışırken vakit ayırıp kod yazmanız kolay değil.. Çoğu kimsenin iyi kötü kendi excel bilgisi kadarıyla bir şeyler yapmışlığı vardır. Sizin de bunları bir program içine yazmış olmanız çok başarılı, ellerinize, bilginize teşekkür ederim.. Naçizane fikrim bu gibi programcıkların içine yazılma ihtimali olan kodlamalarla veya virüsle bilgi sızdırma veya daha kötüsü mümkün olabilir ve siz bu durumda zan altında kalabilirsiniz. Başka bir yöntemle yardım edebilir misiniz (belki basit bir sözleşme formu) diye düşündüm ama net bir cevap bulamadım. İnsanlar artık gölgesinden bile korkar olmuş bu piyasalarda.. :) Programı inceleyip fikirlerimi belirteceğim teşekkürler.. SaNaTo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SaNaTo kardeşim söylediklerinde çok haklısın bu programı kodlayan birisi olarak bu virüs meselesi aklıma gelmedi değil malumunuz üzere bu bilinmeyen yayımcı uyarısı bütün windowslarda hep vardı windows 7'ye kadar olan sürümlerde basit bir şekilde uyarıyordu ve herkez hiç dikkat etmeden tıklayıp programı çalıştırıyordu fakat windows 10 da ekranı kaplayacak şekilde ve ürkütücü olarak uyardığı için insanlar üzerinde farklı etki yapıyor halbuki windows 7 deki basit uyarıdan başka bişey değil o. Code Signing denen bir olay var bu meseleyi çözen ve çok pahalı olduğu için o işe hiç bulaşmadım çünki haksız bir kazanç kapısı açılmış. insanların yazmış oldukları koddan para kazanan bir sistem güvenlik için yaptıklarını söylüyorlar ama mesele hiçde öyle değil, benim kodumda virüs olsa bile (ki böyle birşey asla yok) bu code signing ile ben compile etmiş olduğum exe uzantılı programımı imzalıyorum ve senin makinan bunu hiç bir uyarı vermeden çalıştırıyor. ver parayı at imzayı sistemi. Arkadaşlar sizi temin ederim ben bu yazmış olduğum programı önce kendim için yazdım ve uzun süredirde kendim kullanıyorum hiç bir şekilde virüs mirüs muhabetlerini kabul etmiyorum benim kodum tertemiz ve hiç bir kötü niyetli yazılım barındırmıyor. istediğiniz antivirüsle taratın hiçbirşey çıkmayacaktır. çünki yok!!! faydalandığım bir programdan insanlarında faydalanmasını istedim okadar. BU BLOGDAN INDIRDIGINIZ PROGRAM TERTEMIZDIR!!! başka yerlerden indirdiğiniz programa ben kefil olamam. piyasada hakikaten böyle bir programa ihtiyaç vardı, insanlar kendince excel tabloları yapıp bu ihtiyacı gidermeye çalışıyorlardı buna kedimde dahilim. sonra bu meseleyi kökten çözecek birisi lazımdı o da ben oldum. bu program safiyane bir niyetle yazılmıştır. içiniz rahat olsun

      Sil
    2. Hocam, selam.. Bu yorumunuz bile bir sözleşme niteliği taşır zannımca :) Yıllarca öğretilmiştir, .exe, .com , .bat bunlar çalıştıralabilir ama herşeyi barındırır. Risk varsa kabul etmiş olunuyor esasen, Code Signing sanırım sizin kodunuzu çalınmasını koruyan bir sertifika, içeriğin güvenliğini garanti etmez. Naçizane bu programı setup şeklinde paylaşmanızı tavsiye ederim. Belki içine sözleşme de eklenebilir. Siz iyi niyetli bile olsanız sizin bilgisayarınızda da virüs olmayacağının garantisi yok maalesef.. Bu ara çok önemli olmamakla birlikte satış ve alış fiyatlarına eksi değerler girilebiliyor, ve program ve excel raporlarında virgülden sonraki basamak 3 olursa ileride temel daha sağlam olur sanırım.. Detaylı excel daha detaylandırılabilir tabi ki.. SaNaTo

      Sil
    3. SaNaTo kardeşim incelemen için çok teşekkür ederim, insanların programı sahiplenmeleri ve bu kadar ilgi duymaları beni hem duygulandırdı hem sevindirdi. programı setup şeklinde yapmak fikri hep aklımda vardı ama programın portable olması daha avantajlı geldi bana şöyle ki: programa giriş sadece exe'yi tıklayarak olduğu için(herhangibir şifre sorulmuyor) ve malumunuz hisse senedi alım satım işlemleri insanların mahrem konularından biri kim ne aldı kaça sattı bütün bilgiler programı açınca gözüküyor bunu yabancı gözlerden korumak için usb bellek içinde kullanıyorum bu programımı, datalarımı giriyorum belleğimi çıkartıyorum iş bitti. programa şifreli bir giriş yapamak istiyorum fakat bu yoğun iş temposunda zaman alacağı için daha sonraya erteledim. şifreli versiyonu setup şeklinde yapabilirim diye düşünüyorum.Bu arada tespit ettiğiniz eksi giriş kabul etme virgülden sonra 3 basamak meselesini en kısa sürede düzeltip yeniden v.1.2 olarak yayınlayacağım tespitiniz için teşekkürler. dediğiniz gibi çok önemli değil ama temelin sağlam olması lazım.

      Sil
    4. Tekrar selam, aslında bişeyler söylemeye çekiniyor insan (beğenmiyorsan kullanma tepkisi almamak için :)) ama tabi samimiyetinize binaen program istediğiniz gibi olsun diye birkaç dipnot ekliyorum. Hisse senetleri alfabetik sıralanabilir, yanlış bilgi girişinde geri dönüş silme yok maalesef.. İşlemi tamamla butonundan sonra düzeltme,silme olabilmeli. Olay programda bitmeli, daha sonra excel de oynamamak için.. Excel raporlarında ortalama maliyetler de olsa daha işlevsel olur.Misal, X hissesinde 100 tane aldım, 1,41 TL, 100 tane aldım 1,43 TL, ortalama 1,42 den 200 hisse gibi..En azından detaylı excelde bu olabilir. Bedelli, bedelsiz sermaye arttırımında kar/zarar hesabı yanlış olma ihtimali var. Saat de epey geç oldu tabi :) SaNaTo

      Sil
    5. SaNaTo kardeşim, normal hayatınızda çok titiz, tertipli ve düzenli olduğunuz yorumlarınızada yansıyor. mesela hisse senetlerinin alfabetik sıralanmasını istemeniz gibi :) :) hisse senetleri alfabetik sıralanmıyor çünkü hisse senetlerini alfabetik sıfralarsam bu sefer hangi tarihte ne yaptım olaylarının sırası kaçacak bu sefer, programı yazmaya başlarken tarih bazlı olacak şekilde yazdım. düzeltme silme olayı yok, açıkçası bunu yapmağa üşendim dersem yalan söylememiş olurum dedimya baştan bu programı kendim kullanacağım diye yazdım ama sonradan işin rengi değişti bütün insanlar faydalansın istedim. düzeltme işini ters hesap girerek yapmayı planladım. örneğin KRDMD 1,60 alış yaptım halbuki 1,58 olması lazımdı ne yapıcaz tekrar 1,60 satış verip komisyon girilmişse onuda hesaba katıp 1,58 den yeniden alım yapıcaz. bence en iyisi yanlış veri girmeyin :))). ortalama maliyetlere gelince o hesap gerçekçi olmaz neden derseniz program geriye dönük 5 yıl 10 yıl bütün verileri sakladığı için 10 yıllık bir verinin ortalamasını sağlıklı almanız için her yılki enflasyonu varsa temettü dağıtımlarını vb. birçok parametreyide işin içine katmanız lazımki çıkan rakam sağlıklı bir ortalama olsun bu çok zor bişey. Arkadaşlar programın eksikleri var tabiki kabul ediyorum ama şuanki haliyle gayet güzel bir muhasebe tutabilecek kabiliyette bir program. Benim arkadaşlara tavsiyem programı ilk kurduklarında random bir çok veri girip mesela 150 adet veri girip çıkan raporla baktığınız zaman programın herbir hisse senedi için ayrı ayrı nekadar yeterli raporlama yaptığı daha iyi görülebilir. Data klasörünü silerseniz bütün veriler gider ve yeni baştan kendi verilerinizi girmeye başlayabilirsiniz. Arkadaşlar bu programın kıymetini veri girişleriniz şöyle en azından 30 ayrı günlük olduğu zaman daha iyi anlayacaksınız.

      Sil
    6. Merhaba, programı kronolojik tasarlamışsınız o yüzden benim dediğim pek olmamış, pek önemli değil tabi gerekirse excel de de yapılabilir. Ters hesap olayını ben de düşünmüştüm, üşendiysen olabilir tabi :) Bedelsiz bölünmeleri haliyle alışta, bedelli bölünmeleri satışta göstermişsiniz. Bedelli bölünmelere katılmama durumunuz mu oluyor bu durumda.. 1 TL verip alışta göstermeniz gerekmez mi? Gerçi o sırada hisse sayısı artsa da fiyat düşeceği için nötr bir etkisi var. Emeğinize sağlık, sizin kullanma düşüncenize göre işlevsel bir program.. Ne yapmışım sorusuna cevap bulunabiliyor :) Hayırlı Cumalar olsun..

      Sil
    7. Oradaki düşüncem şuydu şirket bedelli sermaye artırımına gitti ve benim cebimde 5 kuruş para yok bu durumda mevcut hisse senetlerimden bedelli sermaye artırımı oranınca kesinti yapılması düşüncesi, yani hisse senetlerim azalacak. diğer durumda şirket bedelli sermaye artırımına gitti ve ben cebimden bedeli ödedim bu durumda kasamdan bedelli sermaye oranınca çıkış yapıcam. program bu doğrultuda doğru çalışacaktır.Sizede hayırlı cumalar dua eder dua bekleriz.

      Sil
  9. Ben de sistem olarak win 10 var. Ama indirmek için her tıkladığımda sadece sitenin sayfa izlenme sayısı artıyor.Herhangi bir hareket olmuyor,program inmiyor.

    YanıtlaSil
  10. Chrome tarayıcı kullanarak deneyebilirmisin

    YanıtlaSil
  11. Üstat İndirme Linki Yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobilden veya tabletten giriyorsanız siteye olmaması normal. Masaüstü bilgisayardan giripte göremiyorsanız chrome tarayıcı ile deneyin

      Sil
  12. Sayın Dodni hayırlı olsun, elinize ve emeğinize sağlık.
    Windows 10 kullanıyorum ve program küçüçük açılıyor.
    Yönlendirmeniz olabilir mi?
    Şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçücük açılıyor derken nasıl pek anlayamadım ekran görüntüsü verebilemiz mümkünmü

      Sil
    2. Sayın Dodni ekran alıntısına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
      http://i.hizliresim.com/XkRWO3.png

      Ekranı büyütmek için aşağıda sağ alt köşede bulunan çek uzat bölümünü de çalıştıramadım.

      Sil
    3. fotoğraftan ekran çözünürlülüğünüzü çok düşük olarak anladım kullandığınız monitör tüplümü koksa lcd'mi.? bence ekran çözünürlülüğünüzü değiştirdiğinizde yani artırdığınızda herşey normalde dönecek gibi.

      Sil
    4. İyi akşamlar öncelikli olarak program için teşekkür etmek istiyorum herhangi bir eksik görmedim tamamı ile ihtiyacımı karşıladı.
      Fakat bir eksiklik veya hata ile karşılaştım bu da çözünürlüğü düşürdüğünüz de veya arttırdığınızda program penceresinin boyutu sabit kalıp içindeki yazıların büyüyüp küçülmesi 1920 x 1080 çözünürlüğü en ideal ölçü fakat benim gibi gözleri iyi görmeyen birisi 800x600 çözünürlüğü kullanıyorsa programdaki yazıların hepsi @RHİS@ arkadaşın gönderdiği resimdeki gibi birbirine karışmakta

      Sil
    5. bana boş mail atarsanız size özel bir sürüm göndereceğim androidmt15i@gmail.com, aynı şekilde @RHİS@ nickli kardeşimde atarsa gönderebilirim

      Sil
    6. Sayın Dodni
      Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.
      iMAC kullanıcısıyım. Ama Windows 10 yüklü
      Ekranım 16:9 olduğundan çözünürlüğü 4096x2304 olarak kullanıyorum.
      Zannedersem benim sorunum yüksek çözünürlük kullanmak zorunda olmam.
      İstediğiniz boş e-maili gönderdim. Tekrar teşekkür ederim.

      Sil
    7. Gönderdim umarım işinize yarar

      Sil
    8. Maalesef Sayın Dodni yaramadı.

      Yine de tüm çabalarınız için teşekkür ederim.

      Sil
    9. Programı usb bellek içinde başka bir makinada kullanabilirsiniz

      Sil
  13. Arkadaş emeğine teşekkür ederim. Lakin Hisse . Excel raporu alımında alıyorum excelde rapor gözükmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data klasörünü silerseniz raporda bişey gözükmez

      Sil
    2. programın kendisiyle data klasörünün aynı yerde durduğundan emin olun

      Sil
    3. yani aynı klasörün içinde durması gerekiyor. size tavsiyem programı bir klasörün içinde kullanmanız

      Sil
    4. data klasörü içinde kullanıyorum bir dosya geliyor excelle aç dedim exsel içinde anlamsız bana göre karışık yazılar çıkıyor

      Sil
    5. örnek ,0Ü S; Ñ )øˆ´?® ‚ch@ “Œà³7€Sşfà\8• …›Ö“8º÷^ŽÆ¶m³v:Xc~‚7«×÷aÕTêşT PU N¹ Œ«
      |YÄÃ5̇U–-Ré ¸ö„X8¶å (ü} P[ñ Hí&V<wî¹c%î •Iæ P;›³nÖa X锶“œ½ŸÓ;– «„q r¶ dÃÁU¼ô€Il¶˜³’ÈßsŽ²„J`æ<ØX)\¨ Å×0á^È©˜ïu:·\:K`)¥Úƒ
      úPˆ™¡äi ·Û ²ä¡ Ö¬œ ‚bÏ­úEIW„,v6 ,µÇë(`|+¡®ì ¬ú^ãÉ ­ ‰@/¢Š*®œ ç‘G}¶ßeKLW ZBô˜U±%ƒ: •úh 4l2ïeK àtøúŒêî#‰ Ñ– ğìQÑ
      KªLÖš Süž }vÏæ76 €Ÿ.L?œ›^zØzÍ*¡í üFŒ¼YΟúgÿ‰9zÿ$ÇÍ åÀR Po âµxñ?á»÷: oî×Á PK –X“H ¼ ɏ c

      Sil
    6. şimdi adım adım yapmaya çalışalım,
      1. programı dodni isimli klasörün içine atın.
      2. sonra verilerinizi girmeye başlayın
      3. veri girişinden sonra excel raporu alın bu şekilde sorun çıkarsa beni bilgilendirin

      Sil
    7. saygılar size teşekkürler ilginize, proğramı yeniden zip tan çıkardım excelde görüntü yine aynı µµ©9cmcjîXKLÍ k[Só/š¥²] âـ؃I@ÜÇ^x÷“tx® ë~U=H4Q6g#4iE¢…<~ ×øÓF

      Sil
    8. Kullandığınız office sürümünü söyleyebilirmisiniz. program xlsx formatında çıktı veriyor yani office 2010 ve üstü office yazılımı için doğru çıktı alırsınız. muhtemelen office 2003 veya altı bir sürüm kullanıyorsunuz

      Sil
    9. evet eski sürüm şimdi onu güncelliyorum teşekkür ederim

      Sil
    10. Rica ederim iyi çalışmalar

      Sil
    11. microsoftun bu yamasını kullanabilirsiniz https://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=3

      Sil
    12. malesef ofis 10 yükledim güncellemelerini yaptım yamayıda yaptım lakin sonuç aynı œíSŒ˜j4åª+ğÓ©zó #눢DhÅ

      Sil
    13. Eski ofis sürümünü bilgisayarınızdan kaldırdırdınızmı

      Sil
    14. açılacak dosyanın excel le uyumlu olmadığını ama yinede açacaksanız tamamı tıklatın diye bir yazı çıkıyor tama değince çince yazılar çıkıyor

      Sil
    15. Birde programı başka bir bilgisayarda deneyebilirmisiniz

      Sil
    16. diğer tuşlar hisse ekleme hesap portföy hafıza iyi iş rapor deyince alamıyorum

      Sil
    17. Programı başka bir bilgisayarda denediğinizde aynı problemi yaparsa beni bilgilendirin lütfen.Muhtemelen ofisin dil ayarları ile ilgili bir problem var

      Sil
  14. ben indiremedim link nerde tam olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chrome tarayıcı ile deneyebilirmisiniz, linki sayfa başında sağ tarafta görebilirsiniz

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Ben de hisse senedi ekleyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşağıdaki adımları takip edin lütfen
      1- http://i.hizliresim.com/rM49na.png
      2- http://i.hizliresim.com/7gJv5L.png
      3- http://i.hizliresim.com/PkdMmd.png
      4- http://i.hizliresim.com/g8goE0.png

      Sil
  17. Sorry, we can't access that page. hatası veriyor indiremiyorum rica etsem çok heveslendim bana mail olarak atabilirmisiniz programınızı bilici.fatih@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. komisyon miktarını otomatik tum senet için hesaplamıyor. birde kar zarar ve yuzde eklemek mumkun olsa guzel olur tskler

    YanıtlaSil
  19. komisyon miktarını otomatik tum senet için hesaplamıyor. birde kar zarar ve yuzde eklemek mumkun olsa guzel olur tskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feedback için teşekkürler, Komisyon miktarı ay içerisindeki alım-satım miktarına göre oran değiştiği için herkez alım satıma ne ödediyse onu yazsın istedim. Diğer isteğinizi yeni versiyon için çalışmalarıma ekledim teşekkürler

      Sil
  20. Sn: Dodni
    Böyle güzel bir program yapıp insanlara ücretsiz dağıttığınız için Allah razı olsun.
    Sizinde dediğiniz gibi piyasada portföy takip programı neredeyse yok denecek kadar az.

    -Bu güzel programın yeni versiyonunda silme(geri alma) işlemi mutlaka olmalı. Yanlış bir veri girdiğimizde geri dönüşü olmazsa bir çuval incir berbat olur. Düşünsenize 3 yıllık veriyi programa kaydetmişim ama son veriyi yanlış hisseye girmişim ne olacak.
    - Kar/zarar oranları her hisse için yüzde(%) olarak ayrıca belirtilmeli.
    - Yine kasa için kar/zarar oranı yüzde ile verilmeli.
    - Portföyde bulunan her hissenin ağırlığı yüzde olarak verilmeli. TTRAK %60 TUPRAS %30 ASELS %10 gibi
    - Portföyde bulunan hisselerin ortalama maliyeti belirtilse iyi olur. Hisse satılınca sıfırlansın. Uzun yıllar aynı hisseye düzenli alım yapan birisi zaman içinde maliyetinin nerelere geldiğini bilmesi güzel olur.
    - Bir hisseden 1000 liralık alım yaptığımızda raporda kar/zarar olarak -1000 gözüküyor. Sanki %100 zarar etmiş gibi oluyor. Hisseyi alır almaz Kar/zarar 0 olarak gözükse hisseyi sattığımızda duruma göre kar/zarar güncellense daha iyi olmaz mı?

    İlk gözüme çarpanlar bunlar oldu. Tabi bunlar benim tavsiyelerim olur veya olmaz ama silme işlemi mutlaka olmalı. Yeni versiyonu hararetle bekliyorum. Umarım en kısa sürede yayınlarsınız.
    Yeni versiyonla birlikte bağış yapmak boynumuzun borcu olacak. Çünkü büyük bir boşluğu doldurmuş oluyorsunuz.

    Selametle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili HAYKIRIS,
      Öncelikle sana teşekkür-ederim, bu program nisan ayından beri yayında ve böyle güzel bir feedback ile ilk defa karşılaşıyorum. Yazmış olduğun özelliklerin tamamını yeni versiyonda mutlaka ekleyeceğim ALLAH izin verirse. Malumunuz üzere mesai saatlerimin dışında kalan zamanlarda bu programı yazmaya çalışıyorum ve tabiki yazılım çok yavaş ilerliyor.Programımda bir aksilik olmazsa yıl sonu gibi yeni versiyon tüm eksikleri giderilmiş olarak yayına başlayacak. Dediğin gibi piyasada bu konu hakkında çok boşluk var ve ben bu boşluğu ücretsiz olarak doldurmaya kesin kez karar verdim.Aklınıza başka özellik talebi gelirse mutlaka bana buradan bildirin. Tekrar teşekkürler.

      Sil
  21. çOK GÜZEL bir program ..gayet sade ve basit..tebrikler.tesekkurler

    YanıtlaSil
  22. Data klasörünü silerseniz sıfırlanır

    YanıtlaSil
  23. Merhaba
    Yılbaşına yeni versiyonu çıkaracağınızı söylemiştiniz. Özellikle hatalı girişlerin düzenlenebileceği yeni versiyonu bekliyoruz efendim.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde çalışıyorum, işlerimin yoğunluğundan dolayı herhangi bir tarih veremiyorum. İlgi ve alakanıza teşekkürler

      Sil
  24. ABİ KOMİSYON ORANINI DA SABİT HALE GETİRSEK HER SEFERİNDE GİRMEK ZORUNDA KALMASAK MESALA 1 KERE 0.0008 YAZDIKMI BİZ DEĞİŞTİRENE KADAR HEM ALIŞTA HEMDE SATIŞTA SABİT KALSA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuyu daha önce kullanıcılarla konuşmuştuk. Bazı bankalar belli bir alım satım limitinin üstünde trade yaptığınız zaman komisyonlarda indirime gidiyorlar ve trade yaptığınız miktar artıkkça komisyon indirimlerini artık takip edemez hale geliyorsunuz. En garantisi trade yaptığınız miktarın komisyonunu elle girmek yoksa hangi alışı veya satışı kaç komisyondan yaptı ikilemine sokmak istemedim kimseyi.

      Sil
  25. Merhaba;

    Programınız çok şirin olmuş, çok beğendim. Yalnız yapılan alım ve satımların sonunda toplamda kaç lira kar veya zarar ettiğimi göremedim. Bu konuda bilgi verebilirmisiniz. İyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  26. Verilerinizi girdikten sonra rapor çıktısı aldığınızda kar ve zararı hisse bazında görebilirsiniz ayrıca programın kendisinde de genel olarak görebilmeniz lazım. Programı detaylı incelemenizi öneririm. Öncelikle gerçek verileri girmeden önce kendiniz bir kaç sanal veri girip programın nasıl çalıştığı hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Daha sonra DATA klasörünü silerseniz her şey sıfırlanacak ve baştan başlayıp gerçek verileri girebilirsiniz.

    YanıtlaSil