5 Şubat 2017 Pazar

Yeni Versiyon Çıktı !!!

Nisan 2016'dan bu güne kadar yayında olan programımıza  tahmin ettiğimden daha fazla bir ilgi olması  ve 978 tekil kullanıcı tarafından programımız indirilmiş olması beni ziyadesiyle sevindirmiş ve silme özelliği olmayan programımıza silme özelliği de eklenerek artık bu konuda büyük bir eksikliğin tamamlanmış olmasıyla bu konudaki en büyük şikayeti de giderebilmiş olmamın sevinciyle programımızın yeni versiyonunu sizlere bildirmekten büyük bir sevinç duyuyorum.

Bu yazılımı yapmaya karar verdiğimde dediğim gibi sadece kendim için yapma amacıyla yola çıkmıştım ve bu silme özelliğinin başta olmaması tamamen kendimle alakalı bir durumdu, ama yazılımı bloğumdan yayınlamaya başladığımda bu kadar ilgi duyulması artık bu konu hakkında bir şeyler yapma beni zorladı açıkçası. Mesai saatlerim dışında vakit buldukça bu yazılımla ilgilenmemden dolayı ancak şimdi yayınlayabiliyorum. Gördüğüm kadarıyla ilgi dahada artarak devam etmekte ve programa daha da bir şeyler katma duygusu ağır basmaktadır. Artık bu yazılımı kendime ait bir yazılım olarak görmüyorum halkın malı oldu ve öyle de kalacak. Yeni versiyonda silme olayının nasıl çalıştığını anlatan resimli anlatımı  aşağıda bulabilirsiniz.





Arkadaşlar "Bugünki İşlemlerim" sekmesinden silmek istediğiniz girişi tıkladığınızda gizli olan silme tuşu aktif olmaktadır. Normalde bu tuş aktif değildir silmek istediğiniz girişi tıklamadığınızda hiç bir şekilde göremezsiniz.










Daha sonra Sil tuşuna bastığınızda artık silme işlemi gerçekleşir ve Silme tuşuda kaybolur.












Gördüğümüz gibi MRGYO senedi silindi ve silme tuşu kayboldu.


7 yorum:

  1. Emeğine sağlık
    Geliştirmelerin devamını sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, geliştirmelerin devamı gelecek inşallah

      Sil
  2. eline sağlık iyileştirme başarılı olmuş

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık çok güzele benziyor.
    Ancak indirme linkine ulaşamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep telefonu veya tabletten girdiğiniz zaman sağdaki linki göremeyebilirsiniz. Masaüstü bilgisayardan girmeyi deneyebilirmisiniz.

      Sil
  4. Dostum portfey ımızınn durumunu dolar bazında gorsek mesala alım satım yaparken mevcut d-olar kurunu elle gırsek ya da onlıne cekılse hesaplamaları dolar bazında da yapabılsek muthıs olur yenı gelıstırmeler ıcın bır onerı ve donut olarak dusunun lutfen yuzsuzluk olarak algılama :D

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Programınızı uzun süre kullanıyorum. Çok faydasını da gördüm. Emeğinize sağlık.
    Sizden bir ricam olacak.
    Raporlamada Kar/Zarar durumu her hisse için ayrı ayrı sayfalarda çıkıyor. Bu özelliğin yanında her hissenin Kar/Zarar durumunu tek sayfada da görebilirsek çok güzel olacak.
    Örneğin;
    Hisse Adı Kar/Zarar
    FROTO 500
    ADEL 130
    PETKM -250

    YanıtlaSil